onsdag 28 mars 2012

Smycken!








Gjorde dessa 6 armlänkar samma dag , och sålde 3 dagen efter , det är sånt som gör att det är roligt att pyssla ihop dom :) När dom uppskattas av andra än mig själv ..
Bilderna på örhängena är från den dan vi fotade mina kläder.
Fotograf är Hanna Nilsson.
Just dessa är sålda men om någon är intresserad kan jag göra liknande såklart!
Dock har jag inte speciellt många såna där spetsnitar kvar , räcker nog bara till ett örhänge tyvärr.
Gör även fler armlänkar om någon är intresserad 120:- + frakt 6 kr för enkla utan utsmyckning.
150:- + frakt 6 kr för de med utsmyckning , tex döskalle eller peacemärke.
Döskalle och fjäder örhängen kostar 100:- + frakt 6 kr.
Och earcuff med nitar 120:- + frakt 6 kr. (endast 1 kvar då)


Godnatt allihopa!





1 kommentar:

  1. Assnygga! Jag pysslar också lite med egna kläder, men har skitsvårt att få tag i snygga nitar osv... Vart köper du dem, på nätet eller finns det någon affär som säljer? Har hittils köpt på punkt shop, men deras utbud är väldigt begränsat...

    SvaraRadera