torsdag 29 mars 2012

Läder/Nitar/Fjädrar






Jag gick all-in på dom här shortsen och satte på alla saker jag gillar bäst, läder detaljer , fjädrar , nitar , öljetter.
Det enda jag är missnöjd med är att sömmen på dom översta trekanterna blev lite krokiga , så jäkla svårt att sy på maskin uppe vid fickorna , man måste hålla undan fickorna samtidigt som man ska sy och ja.. då blir det sådär ..
men jag bestämde mig för att sy på maskin för det är ännu svårare att sy fast läder för hand tycker jag..

Så är jag lite irrriterad på läderbanden för dom är inte raka och fina , men det är för jag köpte dom igår och när man köper dom ligger dom upprullade på fyrkantiga kartong bitar , då blir dom lite krokiga i början , men dom rätar väl ut sig , annars får jag stryka dom eller nått! ..

Jäla skit att dom är i stl 28 dom här shortsen, midjemåttet är ju 67 cm (dumma levis små storlekar) och damn för min stora rumpa ,
för jag vill faktiskt behålla dom själv .. haha..
men dom åker väl ut på tradera så får jag göra ett nytt par till mig själv.

2 kommentarer: