onsdag 25 april 2012

Starstrucked

 Galayxy printed shorts
Och ett par med lite nitar!


Min symaskin pajjade i fredags :( Nu är den inne på lagning , och det ska tydligen ta ett par veckor.
Det är ju trist då jag verkligen kom igång med att sy toppar från scratch förra veckan ..
och idag fick jag lite sy absinens då jag varit upptagen med annat hela helgen och igår.
Så satte igång att sy på mitt galax tyg jag köpte på tradera för länge sen på ett par shorts.
Jag är supernöjd.
Har tyg så det räcker till ett par shorts till , så ska bara hitta ett par bra svarta på secondhanden , sen gör jag ett par till och säljer med ...

3 kommentarer:

  1. Åh. SNYGGA! Kan man köpa dina shorts någonstans?

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ såå fint! hvor får du shortsene fra før du modifiserer dem?

    SvaraRadera