onsdag 4 april 2012

nitat..




var ute och sprang idag , för första gånger på evigheter. fick t o m igång mitt runkeeper till iphonen, så nu har jag en kompis när jag springer, som säger till mig hur fort och hur länge jag sprungit var femte minut.. haha.

Efter springturen blev jag så pigg så jag satte igång att nita allt i min närhet , min väska, som även fick lite öljetter och läderband på sig , mina shorts , som jag även slitit och skitat ner som ni ser på bilden , jag använder sandpapper och kaffesump, ja det är sant , kaffesump , vet inte hur bra det blir om man skulle tvätta dom , då blir dom väl som nya igen , men jag tvättar inte jeansshorts eller jeans så ofta.. gillar inte hur dom blir när man tvättar dom .. så dom här shortsen håller sig ett tag iaf.

Imorgon drar jag till Sthlm! jippie! så det blir inte så mycket sytt i helgen.
Men kommer hem på måndag igen .. och kör symaskinen varm .. har massa ideér i mitt lilla huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar