torsdag 12 april 2012

I give U Hell



Idag har jag fixat till en massa linnen som ni ser.
Kallar det första för "pretty unholy" .. för det är ju gulligt .. och oheligt..
ska göra fler såna, det var roligt..


Som jag sagt förut så är jag dålig på att blogga.
Det tar tid och det är inte alltid man hinner med mellan jobb , träningspass , klädskapande, och sånt där annat som hör till livet.. men jag försöker göra ett inlägg om dagen, blir tyvärr oftast sent på kvällen då det är då jag kommer hem.

Annars så kan ju ni med INSTAGRAM följa mig där också , jag uppdaterar mycket mer frekvent vad jag håller på att sy , när jag syr det och så vidare.. men det är absolut frivilligt! :)
Heter iaf burnbabyburn på instagram om ni får lust att kika....

Godnatt!

5 kommentarer:

  1. Jag är så trött på missförståndet gällande det uppochnervända korset. Det är inte oheligt överhuvudtaget och dom som säger det har fått det hela totalt om bakfoten! Det är nämligen ett tecken på ödmjukhet och kallas för petruskorset. Det var nämligen så att Petrus inte ville korsfästas på samma sätt som Jesus och bad därför om att bli korsfäst uppochner då han inte ansåg sig värdig att korsfästas på samma sätt som Jesus. Så Petruskorset har ingenting med satanismen att göra utan det är en kristen symbol som står för ödmjukhet och ovärdighet i jämförelse med Jesus Kristus!

    Ber om ursäkt för den halvtråkiga religiösa kommentaren, men jag tycker att det är viktigt att veta vad symbolen verkligen står för, sen får man tro eller inte tro på vad man vill! :)

    SvaraRadera
  2. Hej. Jag har hört om Petrus korset förr, "pretty unholy" var bara vad som fastnade i mitt huvud medans jag sydde, då jag inte tror på någon religion , är varken kristen eller satanist så tänkte jag faktiskt först skriva att jag vet vad det står för i inlägget,men jag gjorde inte det för ingen kommenterar ju här ändå :/ Dock ogillar jag att använda vanliga kors på kläder och smycken, medans Petrus korset känns mer användbart för ateister som jag ... Tack för din kommentar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår absolut och det var inte meningen att låta otrevlig eller så! :)
      Jag älskar det du gör och du är verkligen en sann inspirationskälla. Jag beundrar dina kläder och din fantasi!

      Radera
    2. Din kommentar var absolut inte otrevlig på något sätt. Bra att någon vill upplysa andra, och jag får skylla mig själv när jag skriver saker utan en förklaring! Och tack så jättemycket för komplimangerna, gjorde min dag :)

      Radera
  3. men snyggt! något som kommer att säljas? :)

    SvaraRadera