måndag 26 mars 2012

shorts och AC/DC tisha

 Min förkärlek för gamla tantgardiner håller i sig, här är ett par ljusa levis med virkade tillklippta gardinändar som jag handsytt på, inte riktigt klara som ni ser på nålarna , men ena sidan är iaf färdig

 sedan har vi ett par svarta Levis som jag sytt på amerikas flagga tyg på fickorna , väldigt enkelt att fixa , tar väl en 5 min att klippa ut tyg och sy fast på maskin ..

 En jättestor t-shirt , sydde jag in och klippte till , fållade hals och armlinningarna och klippte sedan fransar , som jag flätade en del och satte på träpärlor på en del andra
förutom att sy dessa tre grejer har jag varit hos J och träffat hennes bebis Stina , 2 veckor idag ..hon var väldigt liten och sov mest .. men det var skojj! ...

Har fått en önskan om att visa hur jag sliter hål i jeans ..
och den kommer snart , ska försöka skriva ner hur jag hur så att ni fattar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar