söndag 18 mars 2012

döskallar och regnbågshår..


helgen har jag spenderat på jobbet, sedan fick jag för mig att börja sätta i mitt löshårt med microringar igår eftermiddag ( har annars clips i)  , jag är fortfarande inte klar , det tar rätt lång tid när man gör det själv .. men det blir bra.. och jag var tvungen att avbryta mitt mission igår vid 21,00 , drog och bowlade med boysen en timme! gissa vem som vann? jaaaaaag! för jag är bääst!! hehe

Imorgon efter jobbet ska jag iväg och köpa kedjor , har fått en beställning på facebook på en sånt här armband , fast utan döskalle , den här gjorde jag nyss bara för jag ville testa !...
Ska även ut på secondhand jeans jakt ... alla jeans jag hade hemma är färdiga shorts och utlagda på tradera. 4 sålda , två kvar :) skojjigt ju att dom går åt!

sorry för crappy mobilbilder men jag orkar inte plocka fram systemkameran idag .. fortfarande sjuk och dessutom sliten efter jobbet :) godnatt!

2 kommentarer:

  1. Det skulle vara roligt om du kunde hitta jeans i lite större storlekar! Inte alla som har så små storlekar och jag skulle mer än gärna köpa ett par shorts av dig! :)

    SvaraRadera
  2. Absolut! Det har bara råkat blivit små stl för det är de jeansen jag hittat secondhand , men självklart håller jag utkik efter större stl :) / Emma

    SvaraRadera