tisdag 20 mars 2012

bra dag!

Var iväg och köpte kedjor igår och var ju tvungen att gå in på carlings för jag läste på fb att dom råkade ha två bomberjackor kvar till halva priset ,
halva jag önskade att dom var slut så jag slapp göra slut på pengar, den andra halvan ville ha en!
den halvan som ville ha en vann , dom fanns kvar och jag la undan en till idag! ,
kostade 1200 innan 50% rabatten ,
så 600 fick den vara värd.

Så idag gick jag in för att köpa den ,
och när jag skulle betala frågade killen i kassan , vad säger du om du får 70% rabatt på den istället? , ja vad svarar man på det ? ja tack liksom!
så 360 kr fattigare kom jag ut därifrån! Awesome!

Sålde även 3 armlänkar till en vän idag! hon kunde inte bestämma sig för en , så det blev tre! och det tycker jag om :)


Vidare till secondhanden , hittade 3 par levis jeans ! nice ,
hämtade även ut ett par jag köpt på tradera som kommit på posten..



 vidare till tygbutiken , där dom hade fått in nya tyger! stjärntyg med stjärnorna närmare varandra än det jag hade innan , och röd vit randigt tyg som inte var lika knalligt som det jag haft innan , awesome!!

2 kommentarer:

  1. Fick precis hem örhänget och kan garantera att det blir nya favoriten!! Så nöjd :) tänkte höra om det går att "specialbeställa" ett och om du ev gör halsband? :) du är grym!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt ! :) självklart får du det, skicka ett mail vad du hade tänkt dig så fixar jag det, om det går att få tag på det du vill ha såklart.. halsband har jag inte gjort ännu ,mest för att det går åt så mycket kedja, men det kan jag också ordna, måste dock kolla hur mycket materialet kommer kosta innan jag kan ge dig ett pris. :) Taaack så mycket ! :)

      Radera