torsdag 22 september 2011

We take the morningtrain goin anywhere..

Det är helt sjukt men nu drar vi faktiskt snart .. wiiie...
vi skulle egentligen ta ett nattåg till Köpenhamn på lördag hade vi planerat , men tågen var svindyra då , så det blir ett tåg kl 10 på söndag morgon istället , och vi kommer vara framme runt 17..så ska vi väl vandra runt där tills klockan blir 00.00 och våra tågbiljetter börjar gälla ! 

Det tråkiga just nu är att jag har förutom förkylningen från helvetet även dragit på mig tandvärken från helvetet x 10.. jag mår alltså inte så väldans bra .. Men jag tänker inte gå till tandläkaren , jag vill inte .. det är en av dom nedre visdomständerna som krånglar , (växer) och det lär väl gå över nångång .. annars får jag göra som Eva på jobbet sa , vara lite småfull hela resan så jag inte känner hur ont jag har .. haha .. hellre småfull än proppad av värktabletter .. (då kan jag ju inte vara full alls) :P

Yeye , egentligen skulle jag väl behöva börja med allt jag inte orkat med dom senaste dagarna ( allt jag gjort är att jobba och vara sjuk och lida ) såsom packa ryggsäcken , leta reda på sovsäcken , ladda över låtar till Ipod + iphone , ladda kameran osv osv osv ..men jag göre imorgon istället...

Powernap nästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar