lördag 24 september 2011

Doh..

Spenderade halva natten med att jobba på Statoil , jo .. jag drömde ju det då .. skitjobbigt jobb alltså .. och ingen lärde mig hur kassan funkade så jag fick panik när kunderna vällde in .. sen hade alla personalfest på parkeringen utanför , men jag fick inte vara med , jag var tvungen att jobba .. story of my life ..

Blekte topparna på håret igår .. är sjukt nöjd ! Var även iväg och köpte det sista inför resan , en stock snus och värktabletter för tanden (som fortfarande gör ont ) .. jävla tand.. sen blev det hemlagad pizza och film hos Jo , vi såg Beastly (sög) och Your Higness (galen och bra) .. nu ska jag packa kappsäcken och fixa låtar till min Ipod och Iphone , kan va bra att ha två saker att lyssna musik på ifall den ena dör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar