torsdag 1 september 2011

sad face..

Jag är ett enda stort minus just nu .. allt känns bara sååå jobbigt.. :(  jag vet själv att det bara är just precis nu jag är nere ,, imorgon äre nog bra igen .. men ändå..
fattar inte varför jag envisas med att skriva på bloggen om mitt tråkiga liv heller. ..
Ska iaf inte orka bry mig om framtiden förrän vi vart på vår eurotrip .. eller jo kanske lite .. men inte alltför mycket .. alldeles för deprimerande ju .. har sökt lite lägenhet o kollat upp lite jobb , men som det är nu vet jag inte ens vart jag vill .. kommer ju inte in på skolan i gbg förrän nästa år .. betalade årsavgiften till sthlms bostadsförmedling igår .. har stått i kö över 2 år nu , så kanske kan man fixa sig en sketen etta i Alby .. om man nu vill det...men vem vill bo där ? fan vad jag hatar att jag är född så negativ .. men jag försöker ,, hårt .. att bli lite mer positiv ju.. man kan ju inte mer än försöka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar