lördag 3 september 2011

Ive got stripes..

Hade filmmaraton med Fia halva natten , vi såg tre filmer på raken ! åmajgådd , bla Im still here med JP .. (Jouaqin Phoenix .. ) därav rubriken I´ve got stripes .. fastnade på den Johnny Cash dängan efter att ha glott på fejkdokumentären om hans nya rappkarriär.. 

Idag har vi haft loppis hela dan , kom nyss hem och halvdog .. men det har jag inte tid med så länge till , jag blev ju lite rik på att sälja skit så det ska firas med att jag ska handla upp alla pengar jag fick in på öl .. ska till gratis festival i falun senare , Granny goes street.. får se om man hinner se crashdiet , vettefan när dom spelade , men annars äre ju rebecka o fiona kl 23 , inte riktigt min musik , men äre gratis får man inte va så petig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar