torsdag 10 maj 2012

Lately.

Har varit lite frånvarande på alla sätt och vis den här veckan. 
Bloggen stryker jag  tyvärr alltid först.
Har packat , (flyttar tillbaka till mitt kära Sthlm imorgon) städat och emellanåt sytt grejer som jag hittat på.
Hittade en massa som jag lagt på hög för att fixa "senare"

Väldigt Röd skinnjacka blev lite "mildare" med svart sprayfärg och sedan har jag sytt på
AC/DC loggan som satt på en tisha jag hade..
 Massa nitar på ett par shorts.
 Ett linne som från början var en virkad bordsduk.
Crocker "Hippie" shorts med fransar (sålda?)
Och sen har jag batikblekt mina första jeans.

Detta är bara en liten del av vad jag pysslat med denna vecka.
Men det var dom här sakerna jag hade bilder på i telefonen..
Inte ens "riktiga" bilder bjuder jag på idag.. snålt av mig!

8 kommentarer:

  1. vart haru köpt den dära sprayfärgen, såg riktigt snyggt ut på rött :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag minns inte riktigt vart jag köpt den faktiskt, men det är vanlig sprayfärg för lackade ytor / trä /metall , använde den till att spraya en sängram svart en gång i tiden, det finns ju även sprayfärg som är till för textil , men den här jackan är ju fejkläder så då fastnade den här färgen helt okej :)

      Radera
  2. Du är ju fantastisk!! Såg linnet som Empan hade på sig - wow!!!

    SvaraRadera
  3. Men fan vad jag älskar jackan! asbra jobbat! :-)

    SvaraRadera
  4. Åååå genialt gjort! Fan så flink du er!!

    SvaraRadera