måndag 12 mars 2012

Nitade boots


Ett litet tips!.
Någon som har missat Ash bootsen med nitar?
När jag först såg dom dog jag lite.
Dom är så j*la heta ju.
Tyvärr så kostar dom ju en del..
Så förra vintern började jag nita mina egna boots istället.
Man behöver bara nitar , en kniv och en tång att stänga nitarna med på baksidan.
Kniven använde jag att göra hål för nitarna med då skinnet i dessa boots är väldigt tjockt.
Efteråt så tejpade jag insidan med eltejp för att inte sticka mig på nitarnas baksida som är ganska vassa och väldigt gärna vill fastna i strumpor och byxor hur hårt man än trycker in dom i skon.
Tyvärr orkade/hann jag aldrig göra klart dom (nån dag kanske jag tar tag i det också)
Men dom är rätt snygga med bara lite nitar också. Tycker inte ni det?
Kedjorna med handgranater är egentligen två armband jag satte på som jag beställde från internet.





1 kommentar: