onsdag 15 februari 2012

Cow skull


Gjorde om en tisha jag fick hem på posten igår, klippte av den satte på öljetter och fixade fransar.. den blev riktigt bra .. så bra att jag redan fått en massa anbud på den :) så därför tog jag beslutet att beställa hem 5 till, till att börja med , om någon är intresserad så säljer jag dom för 300:- + frakt.. 


Update: Nä fyfan , idag fick jag ett mail av företaget jag beställde tröjorna ifrån , och dom var sluut , fanns bara 1 kvar .. så jag får bara hem en tröja till :( :( det trycket som var såå fiiiint .. dammit

5 kommentarer:

  1. hallo!
    har kollat igenom din blogg lite och måste bara få säga: du är GRYMT duktig på att styla om kläder! helt galet.
    har förstått att du säljer lite av dina verk på tradera? är sjukt intresserad av dina grejer! så vore kanon att veta hur du gör så att säga :)
    tröjan ovan skulle jag inte tacka nej till, är den såld? :)

    ha de bäst!

    SvaraRadera
  2. Tjingaloppen!!

    Sänder några rader direkt från "Skogsbotoppen"

    Såå jätteläcker & vilka "flinka fingrar" du har! ;-)
    Kanske har jag tur, att du en till försäljning har kvar?

    Tänkte den till någon jag tycker mycket om förära.
    Tror inte det blir några problem, för henne att den bära.

    Då ni tycks ha ungefär samma häftiga stil och attityd.
    "Coola Balla Brudar" (allt annat än diskret och pryd..)

    Rock On!!☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ *• ☆

    Sooliga Hälsningar: "Nettizz på Skogsbotoppen"

    ********************************************************************************************

    SvaraRadera
  3. Tjingeling igen..

    Glömde ange min adress amaranja@hotmail.com, Om du nu inte kan se den i alla fall...?

    Mvh "Nettiz på Skogsbotoppen"

    **********************************************************************************************

    SvaraRadera
  4. Är tröjan redan såld? ;-(
    amaranja@hotmail.com

    SvaraRadera