fredag 20 januari 2012

fransar.


Idag har jag gjort om en tråkig , ganska ful svart läderväska till en om jag får säga det själv , rätt snygg fransväska, den är inte riktigt klar för träpärlorna tog slut , ska även fundera ut lite mer små grejer som ska på .. synd bara att den är snyggare på riktigt än på bild. hur ofta händer det? det brukar vara tvärtom. Har iallafall klippt fransar så jag tappade känseln i tummen .. mygod..

update: jag satt länge och funderade varför väskan såg så konstigt ut , sen insåg jag att den var för fyrkantig .. så nu har jag fixat till det.. det blev mycket bättre

3 kommentarer:

  1. trycker på gilla knappen både för väskan och för din fiiina hårfärg :) men hur fasiken fick du dit fransarna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) när jag fixar fransar på något syr jag bara på hela stycken av skinn, och klipper därefter tunna fransar av stycket. Inte svårt alls. Men det tar såklart ganska lång tid , speciellt denna då jag har använt 4 olika skinnstycken , två ganska smala fram och två bredare under :) hoppas du fattar min förklaring!

      Radera
    2. aha, fan vad smart ;) så jäkla nice, det knepet kommer jag absolut använda mig av!

      Radera