fredag 18 november 2011

Djupt tragiskt , rent magiskt..

Har inte haft någon lust för något senaste veckorna. Blev rätt deppig av att komma hem från resan och bara slängas tillbaka i den tragiska verkligheten. 
Det slutade med att jag bara satt rätt upp och ner och väntade 
på att något bättre skulle inträffa ...
- som om jag inte borde lärt mig vid det här laget att det aldrig händer något bra i mitt liv 
om jag inte gör något själv... 

Jaja det var dags att sluta tycka synd om mig själv 
och ta tag i allt igen kände jag i början på den här veckan..
Nästa vecka har jag en intervju i Gbg. Drar dit i början på veckan och sen får vi se. Ska väl slänga ut lite Cvn här o där och hoppas på napp på ställen jag vill vara med .. Har även haft lite kontakt med några fotografer i Sthlm , får se vad det leder till.

Men det är svårt att bestämma sig för något när man inte riktigt vet vad man vill


1 kommentar: