tisdag 18 oktober 2011

Home is where your heart is..

Mitt hjärta är definitivt inte här.. kom hem igår morse , kunde inte sova på hela natten , trots att vi för första gången tog ett nattåg med sänghytt .. så väl hemma höll jag mig vaken hela dan och slocknade på soffan kl 20.00 .. släpade mig ner i sängen några timmar senare och sooov hårt till kl 12 .. släpade sedan med mig Hanna till stan idag för att göra lite nytta .. här ska fan inte slöas .. pengar ska införskaffas .. för jag måste dra fortast möjligt .. ska spendera vintern med att jobba jobba jobba .. och just nu vet jag inte vilket håll det där jobbet blir .. antingen drar jag ner till Gbg och skaffar mig en inkomst , men då måste ju lägenhet också införskaffas och orka .. annars blir det åt andra hållet .. vintersäsong i sälen kanske? jag vet faktiskt inte just nu..men vad jag vet är att vi har haft det så jävla UNDERBART dom här tre veckorna , och jag önskar vi hade haft meeer restid .. jag var inte redo att sluta..trots läskiga poliser på nattåget i Kroatien , trots tuunga väskor , otrevliga italienare , folk som vägrade prata engelska , trots att vi gick vilse , åkte vilse , var griniga , trötta och bara fick äta äcklig kebab... så var det så jävla bra!! take me back!

tre glada i Paris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar