onsdag 28 september 2011

Red light district..

Vi bor nästan mitt i smeten här, precis utanför red light district, och igår kväll var vi där och kollade , det var sjukt .. Sinnessjukt .. Unga tjejer , gamla tanter .. Tjocka och smala , t o m en transa såg vi i ett fönster .. Vidrigt men fascinerande! Det är skittrist att jag inte kan lägga upp några bilder när jag bloggar med mobilen , men dom får väl läggas upp senare.. Den som har iphone kan ju alltid gå in på instagram och kolla för där lägger jag upp bilder varje dag! Sök på burnbabyburn.. Nu ska jag chilla lite till sen ska vi väl såsmåningom ge oss ut på stan igen, vi var i sjukt många second hand butiker igår .. Det fanns miljoner snygga boots men jag kan inte köpa några ju :( det blir för jobbigt att släpa runt på.. Blääääääääääää.. Men idag ska vi kolla lite random affärer så nått kanske jag hittar som får följa med hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar