måndag 1 augusti 2011

roligt i rålis..

var på snabb besök i sthlm lör-sön .. sa hejdå till fina vännen Emps som drar till spanien i 2 mån.. vilken mupp :p närå hon kommer ha de så jävla bra ju .. liite avis på de..sen fick jag träffa lilla Tuva-Li äntligen ju .. så söt o snäll liten tjej .. :) och alla andra fina vänner.. kom tillbaka till stan runt 17 tiden igår med tåg .. kvidande..

.. mådde inte bra .. jag o Kolle tog nog några shotar för mycket på Medusa .. men vad skulle man göra .. jag vet inte vad som hänt med stället .. :( det var fullt av töntar och tanter .. och möhippe gäng .. inte ok.. sen åt jag strömming sent på natten som jag hittade nere vid slussen .. konstigt att bli sugen just på strömming .. men vadå man är väl inte normal .. bästa var väl valet av shots tidigare .. - Ja de dricker vi för det smakar tandkräm .. då slipper jag borsta tänderna sen .. :) hah!

vart tvungen att sova bort hela söndagen för jag var riktigt slut som människa .. men vaknade till runt 22 o åkte å hämtade P på hans jobb .. sen blidde det hamburgare , pommes , läsk och mys .. precis vad jag behövde..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar