torsdag 14 juli 2011

Murder she wrote..

efter att ha skjutsat P till jobbet vid 12.30 så åkte jag tillbaka hem och la mig skönt på gräsmattan med massa filtar kuddar och madrasser , hade det riktigt mysigt med min bok tills jag råkade reta upp en massa myror som bet mig :( de gjorde ju svinont  .. fick bort myrjävlarna tillslut men då kom en fjäril ist som tvunget skulle parkera sig på min fot , spelade ingen roll hur många ggr jag viftade bort den , den kom tillbaka hela tiden.. men sen försvann den ett tag o jag tänkte inte mer på det , tills det kliade på foten och per automatik slog jag till foten med den andra foten .. och dödade den stackars lilla fjärilen :( den blev mos .. det var inte meningen..

Nu sörjer jag med en öl , var skitsugen på öl igår , men fick ingen .. så jag tar igen det nu .. kollade på film hemma hos J ist.. det var ju rätt trevligt det med .. men öl vinner nästan jämt .. men men .. ska jobba imorgon o på lör fm , sen jävlar kör jag all in med ööööl ..

nu ska jag tänka lite på min framtid .. känns som det är höst snart .. och då ska jag ha tagit tag i mitt liv och skrivit ner min framtidsplan på ett papper . typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar