måndag 25 juli 2011

frossa!

Efter mina 6 öl i lördags och sedan jobbet 9-16 söndag var jag lagom sliten när jag kom hem , somnade i soffan i nån timme sen åkte jag o P o hyrde filmer och shoppade loss på ica .. haha lagomt mysko blandning , räkor - mögelost - chips - glass - och cola .. de va göööött iaf .. sen sov vi lääänge .. fast jag var lika trött för det när jag vaknade ..



har jobbat 14-21.30 .. det har regnat hela dagen så vi hade inte så mycket att göra idag heller.. så jävla tråkigt väder .. det känns som det har regnat i flera veckor .. och enligt väderprognosen ska det regna i två veckor till .. värdelöst! tur man får lite sol i 22 dar i slutet av sept! för då drar jag på tågluff !! yeeeeah! Paris - Amsterdam - Kroatien - Italien - Tyskland ... jag längtar! då kanske man inte behöver skinnjacka på stranden..

Lön på ons.. hoppas jag får en massa cash .. jag måste tatuera mig snart ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar