onsdag 15 juni 2011

världens sämsta jag..

Igår firade vi Emps som tog studenten .. först med skiva sedan vidare ut på stan , jag ramlade o skrapade upp knäna på oj oj oj ,, sen var det dags att byta skor från highheels till converse , vi fortsatte vidare till Anchor där vi drack öl till kl 3 , sen avslutade vi kvällen på falafelkungen, av någon anledning så skulle jag INTE ha kebab , min snälle vän Martin gjorde mig till lags och handlade kebab tallrik till alla utom mig som fick någe slags friterade klumpar , då blev jag förbannad för jag ville ju också ha kebab .. hahahaha .. sen åkte vi taxi till Tyresö , vaknade upp i soffan imorse o mådde kasst ,, o värre blev det när jag inte kunde hitta min iphone.. faaan så arg jag blev när jag var säker på att jag hade tappat den inatt .. hela dagen har gått åt till att ringa runt till taxibolaget , matstället och polisen .. sen ringde jag mamma som åkte hem till sig o spärrade telefonen och ringde o anmälde den försvunnen .. MEN! här kommer det roliga , Kolle kom precis in i rummet med gissa! jo min telefon i näven .. ahahahahaha .. den är återfunnen .. och spärrad! jag suuuger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar