torsdag 23 juni 2011

fail ..

Enligt schemat skulle jag börja jobba 8 imorse , det var hårt att gå upp .. och väl framme på jobbet står dörren redan öppen .. woot tänker jag ... går in och märker att jag tydligen bytt tid .. faan att jag aldrig minns såna småsaker .. jag åkte hem igen o kröp ner i källaren och somnade om .. nu har jag huvudvärk .. och ska jobba till 20.00 .. yeeeej! Imorgon är de midsommar .. och jag ska jobba! livet är hårt och ännu en  gång vill jag bara varna för att steka bacon utan byxor .. it hurts! 

Men de e ju bara småsaker .. just nu önskar jag att L o Ms Bebistjej vill komma ut .. alla längtar ju efter henne!

1 kommentar:

  1. Haha söto :*
    Vi önskar mee! Hon e ett litet mat-monster som kommer komma ut som en mini-michelin!
    Men dä gör inge...
    :)
    Saknar dig hjärtat <3 PUSS

    SvaraRadera