söndag 22 maj 2011

such a charmer..

igår var jag slut som människa .. inte spec bakis .. men sliten som få .. vi hade lite grillpremiär hemma hos Jo och såg en skräckfilm , sen var jag tvungen att åka hem och sova .. sov skitdåligt , antagligen för jag var så rädd att försova mig , men kom upp i tid o åkte till jobbet .. och där har jag jobbat minsann ..myyyche folks idag kan jag loova.. roligaste var när Jenny ropade ut mig till kassan för att få hjälp att byta kvittorulle , närmast kassaapparaten stod en liten kille 4-5 år , och han kunde inte slita ögonen från Jenny som gick bakom mig och städade lite .. när hon kom närmare sa han : Du är jäääättevacker .. Jenny blev såklart smickrad och sa tycker du att jag är vacker ? Ungen igen : Jaaa du är jättevacker! sen kollade han över på mig en snabbis och sa .. du är också vacker! haha .. värsta casanovan!

A just ja , färgade ju håret i fredags i vindimman , eftersom jag inte klarade av att vänta med vinet så var jag tvungen att hålla färgandet på en enkel nivå , det blidde inte regnbågsfärgat .. det blev lila/blå toppar .. jag är nöjd .. nästa gång blir det my little pony massa färger ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar