tisdag 24 maj 2011

Solen var äru?..

Solen skiner ju inte alls idag , men iaf .. blev sugen på nya glajjor .. av princip köper jag aldrig solglasögon som kostar mer än 150 spänn .. för jag känner mig själv och jag vet att jag tappar bort/ har sönder dom flesta inom en månad , förra sommaren köpte jag 5 wayfarer kopior på samma gång , efter Peace and love festivalen var ALLA borta eller trasiga.. shit happens liksom .. 

men men .. nu letar jag efter ett par galna runda (fast jag passar verkligen inte i runda men det skiter jag i) vill även ha ett par leopard färgade och ett par guldiga o bruna pilotbrillor ..

Ser alltid till att äga ett par wayfarer (kopior) i svart och ett par pilotbrillor i silver svart.. standard liksom.. då klarar man sig för det mesta :)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar