torsdag 12 maj 2011

The best things in life are free..

           Jeansskjorta som blivit bortglömd i
       garderoben på Medusa alltför länge jag fick den :)          Svart Jeansjacka från kvarglömd lådan
                                                                                         på jobbet , min nu! Den ska dock fixas till!

 Sjömansjacka också från kvarglömdlådan på jobbet , så många gånger jag varit och klämt på liknande
på Beyond Retro men inte kännt att jag behövt en så mycket att jag vill lägga ut en massa cash på att köpa en.. hehe .. nu har jag en ! Lövely!!

Sorry för crapy mobilbilder , men det är det bästa jag kan åstadkomma..
Men snart blir det bättre när jag shoppat en ny systemkamera..
Man kan ju inte få allt gratis här i livet .. tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar