torsdag 26 maj 2011

aj mitt knää...

Igår kväll var jag fruktansvärt rastlös så jag drog ut och sprang 22.30 på kvällen .. tog med damp hunden så hon skulle få bli av med lite spring i benen med .. sprang min vanliga runda .. vet inte riktigt hur lång den är men typ 6-7 km minst iaf .. 

efter att ha sprungit halvvägs blev jag fälld av hundjäveln och ramlade omkull .. det är nått seriöst fel på min balans alltså .. eftersom jag tidigare på dagen innan jobbet tappade iphonen i golvet när jag skulle sätta på mig skorna så höll jag den i handen när jag sprang så den i inte skulle ramla ur fickan .. så hur det nu gick till så ramlade jag på knät först , sen föll jag som en fura baklänges men! telefonen höll jag iaf i ett stadigt grepp ..

yepp ... booring text detta .. men det är nog det största som hänt på heela veckan .. förutom att en kille tog kort på mig igår på jobbet för min tatuering var så fin :) nu ska jag snart iväg till jobbet igen ..

jag vill ha ett par nya springskor .. helst rosa .. dom jag har nu funkar fan inte ens att elda med .. slitna jävla skitskor.. hittade ett par runda solglasögon på rockflame.com igår .. dom heter Ozzy! =) vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar